Obserwatorzy

niedziela, 10 lutego 2013

Wyniki candy :)

Wyniki mojego candy niestety dopiero dzisiaj ale są!! W losowaniu pomógł mi mój syn Oskar, to jego ręka widnieje na zdjęciu :) W zabawie wzięło udział 13 osób, wszystkim bardzo, bardzo dziękuję i żałuję, że nie mogę obdarować każdej z Was, chociaż bardzo bym chciała.... 
Z okazji 2-ej rocznicy mojego bloga wylosowałam 2 osoby, zobaczcie zdjęcia:


Gratuluję!! 
Kasia i awona_73 proszę o adresy do wysyłki na mojego maila monikk81@gmail.com.
I proszę o cierpliwość... postaram się jak najszybciej wysłać Wasze wygrane :)

Dziewczyny dziękuję Wam wszystkim za miłe komentarze, za to, że jesteście ze mną w moim oczekiwaniu na przyjście mojej córki :) Bardzo, bardzo dziękuję!!

Może jutro uda mi się pokazać moje zupełnie nowe dzieło.... Zrobiłam coś pierwszy raz od xxx lat, nawet nie wiem ilu...... Do jutra :)

4 komentarze:

  1. Dziękuję serdecznie :) Jaki miły prezent urodzinowy !
    Gratuluję Kasi i pozdrawiam :)
    Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom :) Serdecznie pozdrawiam Ina

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę :-) Dziękuję serdecznie :-)
    Gratuluję Iwonie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)