Obserwatorzy

wtorek, 23 października 2012

Zapraszam na wymiankę!!

Witajcie :)

Siedzi baba w domu i wymyśla. I wymyśliła. I ma nadzieję, że ktoś skorzysta, że się ktoś zapisze.
Dziewczyny, lubicie wymianki?? Ja lubię :) choć nie zawsze miałam na nie czas. A teraz mam. I chętnie podejmę się organizacji. Tylko się boję, że się nikt nie zapisze :(( Mówią, że do odważnych świat należy więc próbuję!!

A więc ogłaszam WYMIANKĘ (moją pierwszą!!) pt. "PREZENT OD ŚW. MIKOŁAJA"

Idą święta, czas leci, zabawmy się w św. Mikołaja i zróbmy prezent dla drugiej osoby, tak od serca :)


Zasady proste jak w wielu innych zabawach:
1. Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie napisz komentarz pod tym postem, daj namiar na swojego bloga.
2. Wstaw podlinkowany banerek z informacją o zabawie na swoim blogu.
3. Przyślij swoje dane do wysyłki na mojego maila monikk81@gmail.com
4. Zapisy do 15 listopada.
5. Prezenty wysyłamy najpóźniej do 10 grudnia, żeby każdy mógł na Święta swój prezent otrzymać :)
6. Proszę o przesłanie zdjęć swoich prac na mojego maila po wysłaniu paczki.

A jakie prezenty robimy???? Mój pomysł jest taki:
1. Coś wykonanego własnoręcznie, coś konkretnego dla danej osoby (biżuteria, serwetka, pudełko - co kto umie i co chce), technika dowolna.
2. Ozdoba świąteczna - technika dowolna.
3. Kartka świąteczna z życzeniami.
Oczywiście słodkości jak najbardziej mile widziane jak i przydasie (zajrzyjmy na blog osoby, dla której robimy prezent, niech te przydasie będą rzeczywiście przydatne tej osobie:)).

Chciałabym aby prezenty były robione w parach czyli Ania robi Kasi a Kasia - Ani, myślę, że dzięki temu będzie mniejszy chaos i większa szansa na zapoznanie się, wymianę maili ?? Może napiszecie sobie kto o jakim prezencie marzy?? ( w miarę możliwości oczywiście:))

Kochane, czas ucieka, myślę, że ZAPISY DO 15 LISTOPADA będą wystarczającym czasem, po czym wylosuję pary i dam każdemu znać na maila. 
Na wykonanie prezentu będzie prawie miesiąc, myślę, że czasu wystarczy.

Na koniec jeszcze mój skromny banerek:

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Jeśli macie pytania proszę piszcie na maila :)

A teraz SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ZABAWY!!

17 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie nad prezentem pomyślę.
    Będzie to coś zrobione szydełkiem ale to w swoim czasie.
    Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że sie rozkręci i nie zostaniemy tu same :)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że przyjmiesz mnie do swojej zabawy:) Brałam udział w kilku wymiankach, a w takiej świątecznej muszę koniecznie wziąć udział:)
    Mój blog http://bizuteria-moniski.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja sie zapisze bo uwielbiam wymianki a prezenty jeszcze bardziej :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam nowe koleżanki, każdy może wziąć udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie dotarłam:) oczywiście bardzo chętnie wezmę udział w Twojej wymiance! Jest to mój "pierwszy raz", nigdy nie brałam udziału w żadnej tego typu zabawie:) mam jednak nadzieję, że podołam wyzwaniu i nie zawiodę:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :) Spróbuję i mam nadzieję że nie zawiodę Obdarowanej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam witam jaka fajna zabawa - i ja się zapisuję tak jak nela też biorę pierwszy raz udział w takiej zabawie.
    agusiam.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko w te chłodne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja się dopisuje :) Do odważnych świat należy :)edididinaszmiszmasz.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się przyłączę jeśli można.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ja się dopisuję - chociaż zawsze bardzo się boję, czy moje "rękodzieło" się spodoba. Może jak masz trochę więcej czasu to podzielisz uczestniczki na "kontynenty" jak w piłce nożnej żeby dziergaczka robiła dla dekupażowiczki, albo szydełkowniczka dla sutaszowniczki.
    Czy to głupi pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bryzeido pomysł całkiem fajny, sama już nawet nad tym myślałam :) Może w taki sposób mogłybyśmy dostać takie prezenty, jakich same nie potrafimy zrobić :)

      Usuń
    2. Ja też myślę, że to dobry pomysł :)

      Usuń
  12. na ostatnią chwilę mi się przypomniało że należy się zapisać :) no to się zapisuję www.koralikizauszami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja się skuszę, a co mi tam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)