Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Podsumowanie wymianki "Sekrety kobiecej torebki"

Od kilku dni próbuję napisać tego posta, ale ciągle czasu brak. Amelka właśnie śpi, więc korzystam :)
Ostatnio wzięłam udział w wymiance u Ani "Sekrety kobiecej torebki". Zapisałam się trochę ryzykując czy przed porodem zdążę cokolwiek przygotować!! Ale udało się :) Moją parą była Marta, która prowadzi bloga "mARTowe Myśli" , zajrzyjcie do Niej koniecznie:)
A teraz prezenty, które dostałam od Marty:

taką paczuchę wyjęłam z wielkiej koperty

a w paczce były buciki dla Amelki :)



piękny pokrowiec a w nim... ceramiczne kolczyki w moim ulubionym kolorze i ptasiowy breloczek :

 mnóstwo przydatnych kobiecie rzeczy, idealnych do torebki:



słodkości:



i wiosenna karteczka :



Martusiu jeszcze raz bardzo dziękuję za te wszystkie prezenty!!
A Ani dziękuję za taką super zabawę :)

Aha - a ja co wysłałam??
A to:
eko-torba na zakupy, etui na: długopisy, karty/wizytówki, telefon, kosmetyczkę, sutaszowy breloczek, wełenki i słodkości :)

I jeszcze słówko o mojej kruszynce: bardzo lubi spacerki :)


i słodko spać w wózku :)
a za tydzień kończy pierwszy miesiąc, ale ten czas leci...

Buziaki dla Wszystkich :*

3 komentarze:

  1. Masz piękną Kruszynkę Moniko :) Fantastyczne prezenty do torebki i te dla Ciebie i te od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniu, buciki są świetne - ciekawe, czy się Amelce spodobają. Widzę, że Maleństwo rośnie z dnia na dzień:-) Podziwiam Was za udział w wymiankach - ja bym żyła w stresie, że się nie wyrobię i ktoś przeze mnie prezentu nie dostanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację trzeba normalnie funkcjonować nie odcinać się od świata. Prezenty świetne, a córcia słodka pozdrawiam Dusia [butki wypasione]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)