Obserwatorzy

środa, 9 lutego 2011

Powitanie:)

Postanowiłam założyć tego bloga choć jestem początkującą w świecie drutów, szydełek i dziergadeł. Mam pewne obawy czy będę miała co to pokazywać.... Moja przygoda z drutami i szydełkiem zaczęła się rok temu. Nie mam nikogo  kto mógłby mnie nauczyć czegoś w tej dziedzinie dlatego uczyłam się z internetu, książek i gazet. Mam świadomość, że moje prace nie są rewelacyjne, ale chodzi tu przecież również i o dobrą zabawę:)
Od roku podglądam inne blogi, podziwiam, uczę się. Ale nie chcę robić już tego anonimowo, dlatego piszę dziś pierwszego posta :)

A to moja pierwsza w życiu serwetka:


Zauważyłam, że wiele blogujących posiada zwierzęta futerkowe :) i ja również opiekuję się dwiema kotkami Tosią i Zuzią:

Mam nadzieję, że ktoś tu będzie zaglądał, serdecznie zapraszam :)

3 komentarze:

  1. Witaj! Fajnie, że się odważyłaś, bo serwetka jest super. Pozdrowienia dla Twoich kocich przyjaciół od mojego Bonifacego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj moniqe :))) Nie stresuj się, wiele osób uczy się właśnie z książek, gazet i internetu. A widać,że masz talent, więc głowa do góry i witaj w blogosferze :))) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No i widzisz, zaglądamy!!! :o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)